Spring til indhold

Øvrige/Administration

Alphatrods leverer en række løsninger kommuner. vi tilpasser naturligvis processerne så de passer til den enkelte kommunes behov.

Kontakt os og hør nærmere om hvordan vi han hjælpe dig.


Indkøbsportal

Robot der gennemgår alle indkomne faktura til kommunen, samt validerer om indkøbsportalen er anvendt eller ej.

Aktindsigt

Løsningens tilgangen omhandler sager, hvor borgere anmoder om adgang til egen sagsoplysninger/indhold.

Brugerstyring sundhed

Robotten, henter (via webservice) data i Personalesystemet til bestemmelse af, hvilke medarbejdere der er fratrådt og hvilke nyansættelser der er sket inden for det seneste døgn. Det til oprettelse, forlængelse og nedlæggelse af brugere.

Boligansøgning oprettelse og behandling

Ud fra formular om boligansøgning oprettelse ansøger i systemer. Det med læsning af PDF/XML og anvendelse af KMD Struktura til ansøgningshåndtering og evt. tildeling af bolig.


Journalisering af indrejser

Robotten håndterer journalisering af indrejser i borgerservice.

Velkomstbrev nye borgere

Borgere flyttet til kommune tilsendes et velkomstbrev i deres eBoks.

Michael Ellegaard Nielsen

CEO

men@alphatrods.dk

+45 2171 7261

LinkedIn

Anne Thøgersen

Kunde- og Kommunikationschef

ant@alphatrods.dk

+45 9330 0218

LinkedIn

Kontakt os

"(Nødvendig)" indikerer påkrævede felter

Name
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.